تبلیغات
آقای ایده - خلاقیت در تبلیغات “ب ام و”

آقای ایده

ツ شما آقای ایده ی خودتان هستید

bmw-hq

کمتر کسی است که با “ب ام و”  و خودروهای این کمپانی مشهور آلمانی، آشنا نباشد. هویت برند این کمپانی، آنقدر قوی است که توانسته ۱۰۰ سال در ذهن همه ما زنده بماند و به یکی از تاثیرگذارترین کمپانی‌های تولیدکننده خودرو و موتور سیکلت تبدیل شود.  “ب ام و” همیشه در کمپین‌های تبلیغاتی خود، قوی و موفق عمل کرده است و همواره بر اساس نیاز اصلی مخاطبانش، ایده‌‌‌‌های تبلیغاتی اثرگذار خود را خلق می‌کند. در ادامه به سه ایده تبلیغات چاپی و محیطی، از این کمپانی می‌پردازیم که هر کدام از آنها هدف خاصی را دنبال می‌‌کنند:

 

انگیزه: بله، شما می‌توانید!

این حقیقت در همه جای دنیا وجود دارد که افراد دوست دارند از بهترین محصولات استفاده کنند و همیشه برای رسیدن به این هدف، نهایت تلاش خود را می‌‌کنند. به همین دلیل، لازم است که کمپانی‌های مشهور هم به افرادی که سطح مالی متوسطی دارند، میدان دهند تا بتوانند محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنند. “ب ام و”، نه تنها این امکان را برای مخاطبانش فراهم کرده، بلکه به آنها در تبلیغاتش این انگیزه را می‌دهد که امکان خریداری خودروهای این کمپانی وجود دارد و برای همه امکان‌پذیر است.

در ادامه شاهد ایده پیاده‌سازی‌ شده‌ای، تحت عنوان “بله، شما می‌توانید” هستید:

bmwyes

bmwyou

bmwcan

این کمپین تبلیغاتی “ب ام و”، فقط برای مجلات چاپی اجرا شده و توانسته بازخورد خوبی داشته باشد.

برای دیدن به ادامه مطلب بروید ...

یا اگر از برنامه سایت استفاده می کنید روی دیدن سایت کلیک کنید...

آموزش: چشم‌پزشک!

سالم نگه داشتن خودرو، کار آسانی نیست و به همین دلیل است که خیلی از کمپانی‌های بزرگ برای نگهداری و تعمیر صحیح محصولاتشان توسط افراد، یک سری کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کنند. “ب ام و” این کارگاه‌ها را به منظور جذب نیرو برگزار می‌کند، اما افراد اصطلاحا خوره‌ای هم هستند که دوست دارند که با همه زیر و بم خودروها آشنا شوند. در تبلیغ زیر، شاهد این هستیم که “ب ام و”، افراد را تشویق می‌کند که در دوره‌های مربوط به تعمیر چراغ‌های خودروهای تولیدی خود، شرکت کنند. جالب است که عنوان تبلیغ، چشم‌پزشک است!

OFTALMOLOGIST

امکانات: اینترنت در خودرو

در آخر به ایده‌هایی می‌رسیم که همیشه مورد توجه  “ب ام و” هستند. امکانات خودروها آنقدر برای خریدران مهم هستند که به یکی از سوژه‌های تبلیغاتی تبدیل شده‌اند. در ادامه، تبلیغ بیلبوردی این خودروسازی را مشاهده می‌کنید که برای جذب افرادی طراحی شده که دوست دارند در خودروی خود، از اینترنت استفاده کنند و مستقیما خودرو آنها شبکه‌ جهانی وب متصل باشد!

bmw-mouse-digital


آخرین عناوین

نظرسنجی

تا چه حد از مطالب وبلاگ راضی بودید ؟


weblog242@gmail.com

خلاقیت به معنی مرتبط و متصل کردن موارد مختلف به یکدیگر است. وقتی شما از افراد خلاق می پرسید چطور مسئله یی را پدید آوردند، ممکن است قدری احساس گناه کنند. چونکه احتمالاً در پس ذهنشان متصورند کار اصلی را آنها انجام نداده اند. دیدگاه متفاوت این افراد، به خلق یک امر دگرگون شده منجر گشته است و البته بعد از مدتی این مسئله برای خودشان نیز واضح خواهد شد. "استیو جابز "

سازنده : محمدرضا حیدری

  •  آقای ایده
  •  آقای ایده
  •  آقای ایده
  •  آقای ایده
  •  آقای ایده
  •  آقای ایده
  •  آقای ایده
  •  آقای ایده
  •  آقای ایده
 آقای ایده

نویسندگان

کلیه حقوق آقای ایده محفوظ است. مدیر سایت: محمدرضا حیدری